FAQ

Most frequent questions and answers

✰ Mijn item ziet er anders uit dan op de foto. Hoe kan dat?
Alle items zijn handbeschilderd en kunnen daarom soms licht afwijken van de afbeeldingen op de website.
✰ Kan ik een item in het echt bekijken?
Helaas is dit niet mogelijk, maar stuur een bericht met je vraag en ik help je waar mogelijk op weg.
✰ Hoe moet ik mijn beschilderde item verzorgen?
Alle items zijn behandeld met speciale verf waardoor ze waterbestendig zijn. De beschilderde delen kunnen alleen met water worden schoongemaakt.

✰ Wat zijn de levertijden?
Alle items worden op bestelling gemaakt en vervolgens gefixeerd, hierdoor duurt het wat langer voordat jij je item thuis hebt. Houd rekening met zo’n 4-6 weken voordat jouw custom item wordt verzonden. De items in de shop worden binnen 5-10 dagen verzonden. Heb je een spoed bestelling, stuur even een berichtje!
✰ Wat zijn de leveringsopties?
Alle pakketten worden verstuurd met PostNL. Zij bezorgen van maandag tot en met zaterdag, met uitzondering van feestdagen. Op het moment dat je order wordt verzonden, ontvang je een berichtje. Meestal ontvangen je jouw pakketje binnen 1 á 2 werkdagen.
✰ Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend bij de check-out. Je pakketje wordt standaard verzonden met brievenbuspost. Mocht je liever met T&T verzenden, kies deze optie bij de check-out. Als je liever eventjes langskomt, dan kan dat ook. Kies dan bij bezorgopties ophalen.
Het ophalen van je pakketje is alleen mogelijk op afspraak op vrijdag tussen 09:00 en 13:00. Mail om een ophaalafspraak te maken naar info@chachathelabel.nl

✰ CHA CHA the label ondersteunt de volgende betaalmethode: IDEAL.

✰ Kan ik mijn aankoop retourneren?
Alle items zijn uniek en worden op bestelling gemaakt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je item te retourneren of te ruilen. Heb je hulp nodig bij het customizen of personaliseren van een item? Let me know!